25 Ocak 2015 Pazar

CWM Kurtarma HTC Desire 816 Root ve Nasıl Kurulur

CWM Kurtarma HTC Desire 816 Root ve Nasıl Kurulur



High-end Android akıllı popüler olduktan sonra, Tayvanlı üretici HTC çizgili kadar olan normal bir kullanıcının dikkatini çekmek için HTC Desire 816 adlı yeni bir orta sınıf cihaz. Diğer orta menzilli benzer piyasada mevcut Akıllı telefonlar, yeni HTC Desire 816 gibi 5.5 inç HD ekran, Quad-core 1.6 GHz Cortex-A7 işlemci, 1.5 GB RAM ve çok daha fazlası gibi özellikleri ile doludur. Bu cihaz üzerinde HTC Sense 6 işletim sistemi var olan bir adım önde, diğer üreticilerin kalmak için, HTC Android 4.4.2 son Kitkat yüklü.
HTC_Desire_816

Şüphesiz cihaz özellikleri oldukça etkileyici, ama herkes derin cihaz performansını kontrol etmek istiyorsa o root erişimi zorunlu olduğunu söyledi. Yani, bunlardan biri ve daha sonra yeni HTC Desire 816 Smartphone kök CWM Kurtarma HTC Desire 816 kök ve yüklemek için nasıl bizim aşağıdaki rehber kontrol etmek yolunu arıyor iseniz. Bu köklendirme Cihazınızın garantiyi geçersiz kılar ve biz cihazın herhangi bir istenmeyen hatalar veya sonuçlardan sorumlu değildir unutmayın. Yani, kendi riski altında kılavuzu takip için tavsiye edilir.

Köklenmesi Önkoşullar

  • Tüm köklendirme işlemi cihazın pil bağlıdır. Yani, sen yeterince yukarı% 70 veya daha fazla cihazınızın pilini şarj etmeniz gerekir.
  • Emin olun, USB hata ayıklama seçeneği cihazınızda etkindir.
  • Cihaz boot loader kilitsiz durumda olması gerekir.
  • Sisteminiz cihazınızı tespit etmek uygun USB sürücülerini sahip olmalıdır.

Sen ne ihtiyacınız var?

Kök HTC Adımlar CWM Kurtarma 816 Desire ve Install

Adım 1:. Sisteminizdeki tüm yukarıda belirtilen dosyaları indirin
, System cihazınızı bağlayın ve cihazınızın hafızasına "SuperSu" dosyasını kopyalayın: Adım 2.
3 Adım: kes ve cihazınızı kapatın.
Adım 4: Şimdi, önyükleme presleme ve bir kaç saniye için hep birlikte "Ses kısma tuşu + Güç düğmesi" tutarak "fastboot" modunda için cihazınız.
Adım 5: sisteminize bağlayabilir kez daha.
Adım 6: indirilen "CWM_Recovery_en.exe" çalıştırın. . süreci cihazınızda CWM Kurtarma yüklemek için birkaç saniye sürer
7 Adım: yükleme işlemi tamamlanır sonra, HBOOT menüsünden "Kurtarma" seçerek "Kurtarma modu" na cihazınızı önyükleme. . Cihazı yeniden gerekmez unutmayın
Adım 8:. Şimdi, Kurtarma içinde, siz "SuperSu" dosyasını yanıp zorunda
9 Adım: Seçiniz "SD karttan yükleme zip">> "SD kart zip seçim" . Daha önce kopyaladığınız "SuperSu" seçeneğini
Adım 10: yanıp işlemi tamamlanmış olacak, birkaç saniye içinde.
Adım 11: İşte bu! Kurtarma menüsünden "Şimdi yeniden başlatma" seçeneğini seçerek cihazınızı yeniden başlatın.
Tebrikler! Cihazınız başarıyla şimdi köklü olmuştur. Eğer sadece açık app çekmece can ve "SuperSu" uygulaması yüklü olup olmadığını kontrol edin doğrulamak için. Eğer herhangi bir yardıma ihtiyacınız varsa durumunda, ardından yorum aşağıda kutu kullanarak bizimle bağlayın. Zevk almak: D

0 yorum:

Yorum Gönder