24 Ocak 2015 Cumartesi

samsung Root Nasıl Galaxy Tab 12.2 Pro (LTE) SM-T905 [Android 4.4.2 KitKat]


Orta menzilli Android akıllı telefonlar içinde büyük başarı elde sonra, günümüzde, Samsung Galaxy Tab serisi üzerinde duruluyor. Son zamanlarda, Samsung, gel-up olan LTE desteği ile Galaxy Tab 12.2 Pro SM-T905 yeni bir sürümü ile. Bu yeni başlatılan tablet özellikleri, mevcut varyant Galaxy Tab 12.2 3G Pro SM-T900 ile karşılaştırıldığında tamamen farklı.
sekmesi 2560 x 1600 piksel çözünürlük, Qualcomm Snapdragon otofokus ve LED flaşlı 800 Chipset ve Quad-core RAM 3GB, Adreno 330 GPU ile 2.3 GHz Krait 400 işlemci, 8MP ve birincil kamera ile 12.2 inç Süper net LCD kapasitif dokunmatik ekran özellikleri .

Root_Samsung_GALAXY_Tab_Pro_12_2
Resmen, sekme Android 4.4 KitKat çalışan, ancak son zamanlarda Samsung yayımladı Android sekmesi için Kitkat 4.4.2. Son firmware sürümü için köklü sekmeyi güncellemek için gidiyoruz eğer Açıkçası, o zaman root erişimi kaybedersiniz. Eğer sekmesinden tekrar root erişimi almak istiyorsanız, o zaman bunu root yeniden zorunda. Yani, durumda, güncelleştirilmiş varsa Samsung Galaxy Tab 12.2 LTE Pro 4.4.2 Kitkat Android için ve kök erişmek istediğiniz sonra aşağıda bunu basit bir işlemdir. Eğer her adımı dikkatle takip emin olun; Aksi takdirde, sekme bozmadı olabilir. En öğretici gidelim.
Ön Koşul
  • % 80'e kadar tabletinizi şarj etmeyi unutmayın.
  • "USB hata ayıklama etkinleştirme> Ayarlar> Geliştirici Seçenekleri" gidin.
  • Indirin ve yükleyin Samsung Kies USB Sürücüleri için.
  • Al önemli verilerin back-up .
Dosyalar Download

Kök Samsung Galaxy Tab 12.2 Pro SM-T905 LTE için Prosedürü

Adım 1:. Indirin ve Bilgisayarınıza yukarıdaki dosyaları hem ayıklamak
başlatın ekstre klasöründeki "Odin" aracını:. Adım 2
. tabletinizi kapatın: Adım 3
Adım 4: Şimdi, modu indirerek içine sekmesini önyükleme. Bunun için, "Basın ve Cilt Aşağı + Ev + Güç tutun" var bir kaç saniye için bir araya düğmeleri ve daha sonra girmek için "Yukarı Cilt" tuşuna basın.
Adım 5:. PC'nize tabletinizi bağlayın
6 Adım: cihazın kez . Odin tarafından tespit edilir, daha önce ayıkladıktan "CF Otomatik Kök" dosyasını seçin> "AP / PDA" üzerine tıklayın
Adım 7: Sadece "F doğrulayın ". Seçenekleri Odin üzerinde kontrol edilir Time" ve "Auto Reboot Reset
Adım 8: Tüm ayarlanırsa, o nihayet tıklamanız gerekiyor "köklendirme işlemine başlamak için Başlat" düğmesini.
9 Adım: süreç tamamlanmış olur sonra, bir "PASS" mesajı ekranda görüntülenir ve sekme otomatik olarak yeniden başlatılır.
Adım 10: güvenle sekmesini ayırın.
Işte bu! Tabletiniz artık köklü olmuştur ve "SuperSu" uygulaması üzerinde yüklü bulacaksınız. Değilse, o zaman Google Play Store'dan doğrudan yükleyebilirsiniz. Eğer herhangi bir yardıma ihtiyacınız varsa durumunda, daha sonra aşağıdaki yorum kutusuna sorunları / sorguları koymak. Keyfini çıkarın.

0 yorum:

Yorum Gönder